مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران:

دوره‌های آموزشی کسب و کار برای بازنشستگان سپاه برگزار می‌شود

سردار «محسن قادری» گفت: راه‌اندازی دوره‌های آموزشی کسب و کار و چگونگی ورود بازنشستگان به عرصه اقتصاد و توانمندسازی آنها از برنامه‌های در دست اجرا است.
کد خبر: ۴۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 19June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نشست جمعی از بازنشستگان و وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سردار «محسن قادری» مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان سپاه فتح استان در یاسوج برگزار شد.

سردار «محسن قادری» مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست از راه‌اندازی برخی معاونت‌ها در کانون بازنشتگان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: معاونت سلامت و ورزش به منظور ارتقای سطح سلامت بازنشستگان و وابستگان آنها در سپاه راه‌اندازی شده که امیدواریم بتواند دغدغه‌های بازنشستگان را در این حوزه پاسخگو باشد.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راه‌اندازی دوره‌های آموزشی کسب و کار و چگونگی ورود بازنشستگان به عرصه اقتصاد و توانمندسازی آنها از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

قادری فعال‌سازی حق ایثارگری برای بازنشستگان و همچنین طرح انفصال از خدمت رضایت‌بخش با هدف آموزش بازنشستگان در حوزه مسائل اقتصادی را از دیگر برنامه‌ههای کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

وی بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری برای طرح‌های اقتصادی بازنشستگان سپاه نیز پای کار خواهیم بود.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به بیان برخی از مشکلات بازنشستگان سپاه فتح استان پرداخت و اظهار داشت: بازنشستگان سپاه انسان های باتجربه و فرهیخته‌ای هستند که 30 سال از عمر بابرکت خود را در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی گذراندند و امروز باید به طور ویژه مشکلات آنها مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و بیکاری فرزندان، حقوق و مزایا و ... از جمله مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان و وابستگان سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: امیدواریم با همکاری کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشکلات دو هزار و 320 بازنشسته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حل و فصل شود.

گفتنی است، همسان‌سازی حقوق‌ها، افزایش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان، موضوع معیشت و اشتغال فرزندان بازنشستگان و ... از جمله دغدغه‌های وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار