امام جمعه یاسوج:

دشمن به دنبال تزلزل خانواده در کشور است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: دشمن به دنبال تزلزل خانواده در کشور است و ما باید دختران محجبه و با ایمان در کشور تربیت کنیم تا مدیران خوبی در آینده داشته باشیم.
کد خبر: ۴۰۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 19June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال60  به فرمان امام خمینی، اظهار داشت: روحانیون، فعالان عرصه تبلیغ دین هستند و دین اسلام برای ترویج و نشر و فراگیری نیاز به مبلغ و تبلیغ دارد.

وی با بیان اینکه اگر علما، فقها، مراجع تقلید و مروجان دینی نبودند دین گسترش پیدا نمی‌کرد، افزود: چند ماهی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مساجد، مصلاها، منبرها، حرم امامزادگان و سخنرانی‌های مذهبی تعطیل شده بود و ملت ایران در عرصه مذهبی و فرهنگی آسیب جدی دید.

امام جمعه یاسوج با تأکید بر اینکه اگر سخنرانی‌های مذهبی و منبرها نباشد مشکلات اخلاقی و عقیدتی رواج پیدا می‌کنند، گفت: باید در حوزه تبلیغ دین کار و تلاش بیشتری در استان و کشور شود و از روش‌های مختلف و رسانه و فضای مجاری برای ترویج هر چه بیشتر دین استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز اصناف گفت: اصناف قشر پر تلاشی هستند که بار تولید و اشتغال و اقتصاد بر عهده آنان است و در این بیماری کرونا آسیب جدی دیدند که باید حمایت شوند.

وی با اشاره به همدلی و مواسات مد نظر رهبری، گفت: این همدلی، حرکتی انقلابی بود که در تاریخ ایران کم‌سابقه بود و کمک قابل‌توجهی به نیازمندان شد که این کمک همراه باکرامت و منزلت انسانی بود.

حسینی گفت: اصناف قبل و پس از پیروی انقلاب نقش حیاتی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشتند و هم‌اینک در کم‌اثر کردن تحریم‌های دشمنان نقش دارند و در جبهه اقتصادی در حال مجاهدت هستند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گفت: دشمن به دنبال تزلزل خانواده در کشور است و ما باید دختران محجبه و با ایمان در کشور تربیت کنیم تا مدیران خوبی در آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها