امام جمعه الیگودرز در خطبه مجازی مطرح کرد؛

ترویج سبک زندگی اسلامی و الگوهای ایمانی و ارزشی

حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» با اشاره به راهکار‌های مقابله با نقشه‌های دشمن گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و الگو‌های ایمانی و ارزشی از راه‌های مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۴۰۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 19June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز امروز درخطبه مجازی خود، ضمن تبریک به رئیس  انقلابی قوه قضائیه و مدیران و قضات و کارکنان شریف و خدوم دستگاه قضا، اظهار داشت: قوه قضائیه به منزله نفس لوامه دستگاه‌ها و قوا و وجدان بیدار جامعه باید با پویایی و تحرک و حرکت روزآمد و سالم‌سازی دائمی محیط کار و قضاوت به‌عنوان مأمن و پناهگاه مردم خصوصا محرومان و مستضعفان مطرح باشد. این امر مهم شدنی است و ان‌شاءالله با عزم و اراده‌ی موجود و حمایت مردم و همکاری قوا و خصوصا هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این که روزی جهان شاهد افول ابرقدرتی و تجزیه آمریکا است تردیدی نیست، اما در این شرایط نباید در قضاوت و تحلیل شتاب کرد. در این که این اتفاقات به ضعف آمریکا و تسریع در افول او منتهی می‌شود شک نداریم، اما زودنمایی و بزرگ ‌نمایی تجزیه آمریکا باید با دقت و تامل، در دستور تحلیل و بیان قرار نکته‌ مهم همان موضوع افول قدرت آمریکاست که به سرعت در حال وقوع است و حضرت امام خامنه ای بارها به آن اشاره کرده اند.

امام جمعه الیگودرز گفت: بسیاری از سیاسیّون و جامعه شناسان معتبر دنیا معتقدند که «قدرت نرم» آمریکا فرسوده‌ شده است و در حال از بین رفتن است. قدرت نرم به فرموده امام خامنه‌ای این است که یک دولتی بتواند خواسته‌ خود و نظر خود و عقیده خود را به اطراف بقبولاند و آن‌ها را اقناع کند؛ این قدرت در آمریکا امروز رو به ضعف کامل و رو به فرسودگی کامل است.

سرلک تصریح کرد: «رابرت مُرداک» یهودی صهیونیست مشهور به امپراطور و غول رسانه‌ای دنیا، در مصاحبه‌ای در سال 2010، گفته است: برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه مقدسی به نام «خانواده» هزینه کرد و من قصد دارم تا موضوع «مادر» را در دستور کار خود قرار دهم. چون در ایران، مادرِ خانواده همه چیز را مدیریت می‌کند؛ از این رو اگر بتوانیم مادر را به لجن بکشیم، تمام جامعه به لجن کشیده خواهد شد. ما این کار را از طریق سریال‌های نمایشی برای مادران فعلی و مادران فردای جامعه‌ی ایرانی انجام می دهیم.

وی با بیان راهکار های مقابله با نقشه های دشمن خاطرنشان کرد: با پرهیز از اقدامات انفعالی و رقابتی و کپی برداری از برنامه‌های ماهواره و بصیرت‌بخشی اقناعی به مردم از طریق محافل و رسانه (سخنرانی، تحلیل گری، مستند سازی، بیان احکام، تقویت بنیه های معرفتی نسل نو، تکثیر فرصت ها و اماکن تبلیغی سنتی و نو.)، آموزش مستقیم و غیر مستقیم عوامل تحکیم و هشدار نسبت به عوامل تزلزل خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و الگوهای ایمانی و ارزشی و همچنین تبلیغ ازدواج آسان(عاقلانه، به‌هنگام و ساده)، استقرار مبانی فکری و معرفتی، ضرورت صیانت از حرکت مؤمنانه جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی با نقشه های شوم دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار