امام جمعه رشت تاکید کرد؛

تشدید نظارت دستگاه‌های متولی بر قیمت اجناس در بازار

آیت‌الله «رسول فلاحتی» گفت: دستگاه‌های نظارتی با نظارت مداوم مراقب باشند تا قیمت اجناس در بازار افزایش نیابد.
کد خبر: ۴۰۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ - 19June 2020

تشدید دستگاههای نظارتی بر قیمت اجناس در بازار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در خطبه نماز جمعه با تأکید بر نظارت مسئولان بر قیمت اجناس در بازار اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی و دولتی نظارت‌ها را تشدید کنند تا آرامش و ثبات در بازار برقرار باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به افزایش اجاره بها و قیمت مسکن اشاره کرد و افزود: مسکن دغدغه بزرگی برای شهروندان و مردم شده که نیازمند تصمیم درست برای کاهش فشار بر قشر متوسط و ضعیف جامعه است.

وی در ادامه به اول ذی القعده ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اشاره و تصریح کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این مدت باقی مانده از دولت یازدهم، شورای عالی انقلاب فرهنگی را تقویت کنند تا فضای مجازی جوانان دختر و پسر را اسیر خود نکند.

آیت‌الله فلاحتی خواستار ارائه ساز و کارهای لازم توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنترل فضای مجازی شد.

وی  به سناریوی آمریکا و اروپا برای اعمال تحریم های جدید اشاره کرد و یادآور شد: آمریکایی ها و اروپایی ها عقل مدیریتی سالم انسانی ندارند و از مدیریت جامعه خودشان هم عاجزند و تحریم ها صرفاً برای نشان دادن قدرت پوشالی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در گیلان اعمال تحریم ها علیه سوریه و جبهه مقاومت را بازی های سیاسی غرب خواند و تاکید کرد: ملت ها متوجه می شوند و این فرافکنی ها نتیجه ای ندارد.

آیت الله «رسول فلاحتی» با اشاره به کنترل ویروس کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: در سایه متخصصان و مردم آگاه، ایران در کنترل ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته است که البته لازم است این عملکرد همچنان ادامه دار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها