رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد خبرداد؛

صدور بیش از سه هزار گواهینامه تربیت کادر متخصص قرآن در یزد

حجت‌الاسلام «علی‌محمدرضائی» گفت: از زمان شروع دوره‌های تربیت کادر متخصص تاکنون سه‌ هزار و ۶۵۸ فقره گواهینامه در رشته‌های مختلف صادر و به منتخبان دوره اعطا شد.
کد خبر: ۴۰۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ - 19June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «علی‌محمدرضائی»، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص در این استان اظهار داشت: این دوره‌ها برای تأمین نیروی متخصص برگزار شده است.

رضائی افزود: این دوره‌ها در راستای اجرای سند راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم با موضوع توسعه کمی و کیفی آموزش‌های قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های آموزشی این طرح بیان کرد: در این طرح‌ تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، پیش‌دبستانی، تجوید، مفاهیم، صوت و لحن و حفظ قرآن‌کریم، تربیت داور و همچنین ممتحنین آزمون‌های شفاهی مورد نیاز استان انجام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از زمان شروع این طرح، سه‌ هزار و ۶۵۸ فقره گواهینامه در رشته‌های مختلف صادر و به منتخبان دوره اعطا شد.

حجّت‌الاسلام رضایی «آشنایی با کلیات و مبانی سبک زندگی قرآنی»، «آشنایی با شاخصه‌ها، مصادیق و فرآیند ارتباطات انسانی در سبک زندگی»، «آموزش، ترغیب و ترویج ابعاد سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت (ع)» را از اهداف برگزاری این دوره اعلام کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: این دوره با حضور اساتید سازمان دارالقرآن الکریم در بهمن سال جاری نیز به میزبانی این اداره کل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها