رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۵۶ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی هفته گذشته

سردار محمدرضا مقیمی ناجا از کشف بیش از ۵۶ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 20June 2020

کشف بیش از 56 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبار‌ها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به‌طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با در نظر گرفتن نقاط آلوده و با جمع‌آوری اطلاعات و نیز انجام گشت‌زنی‌های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران نظام توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالا‌ها را شناسایی می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته، عنوان کرد: مأموران در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۵۶ هزار و ۲۰۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد انواع ماسک، ۴۵ هزار و ۳۰۰ عدد انواع دستکش و یک هزار و ۸۳۸ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل شد، تصریح کرد: در این رابطه ۳۲ واحد صنفی پلمب و چهار محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار مقیمی در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم درخواست کرد که در صورت اطلاع احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار