در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است؛

خاک مقدس خوزستان رشادت‌ها جهادی شهید چمران را گواهی می‌دهد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس خوزستان به مناسبت 31 خرداد سالروز شهادت «مصطفی چمران» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 20June 2020

خاک مقدس خوزستان با نام شهید چمران عجین شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس خوزستان در بیانیه‌ای با گرامیداشت 31 خرداد سالروز شهادت «مصطفی چمران» این شهید والامقام را پیوند ناگسستنی علم و جهاد و ایثار دانست.

در این بیانیه آمده است: 

از حسنات تقویم این است که به همه تلنگر می‌زند که برخی مناسبت‌ها و شخصیت‌ها به فراموشی سپرده نشوند و یا در هیاهوی روزگار از یادها نروند.

31 خرداد یکی از مناسبت‌هایی است که می‌توان مدت‌ها قبل و بعد از آن بدان پرداخت. پرداختن به چهره و شخصیت بارز شهید چمران از زوایای مختلف می‌تواند محتوای ذهنی بسیاری از نسل جوان کشور ما را تامین کند.

نام خوزستان با شهید چمران عجین شده و قدم به قدم مبارزات و تدابیر راهبردی این شخصیت مبارز و انقلابی در جغرافیای خوزستان نقش بسته است و این خاک مقدس برای همیشه به رشادت‌های این مرد بزرگ گواهی می‌دهد.

شرایط برای انجام مراسمات مختلف برای پرداختن به این شخصیت ممتاز جهادی، مبارز و علمی به دلیل شیوع ویروس کرونا در خوزستان مقدور نیست، اما جوانان و هنرمندان این خطه در کنار اهالی رسانه از طریق فعالیت‌های فرهنگی و فضای مجازی به تولید محتوا پرداختند تا همچنان نسل امروز و فردا بتوانند از ابعاد مختلف این چهره ماندگار دوران دفاع مقدس بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار