یادداشت/ سیروس فتح‌اله

دولت آمریکا؛ تروریست یا تروریست‌پرور

آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سازمان‌های جاسوسی متعلق به این دو رژیم منشأ و سرچشمه بسیاری از اقدامات شوم تروریستی در جهان هستند و به‌صورت سازماندهی شده از تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۳ - 22June 2020

دولت آمریکا؛ تروریست یا تروریست‌پرورگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سیروس فتح‌اله؛ جمهوری اسلامی ایران یکی از کشور‌های تاثیرگذار در منطقه است که در حوزه تامین امنیت و دفاع از مستضعفان جهان به راهبردی روشن و شناخته شده‌ای که بر اساس تعالیم اصیل اسلامی پایه‌گذاری شده است، استناد می‌کند؛ این همان مؤلفه و شاخصه‌ای است که کشورمان را از کشور‌هایی که ادعا می‌کنند با تروریست‌های تکفیری در حال مبارزه هستند، متمایز می‌کند.

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که همین کشور‌های تروریست‌پرور که نقش کشورمان را در برقراری امنیت نادیده می‌گیرند، خودشان در سراسر جهان و حتی در کشورهایشان راهبردی را در پیش گرفته‌اند که بیش از آنکه این راهبرد امنیت و آرامش را برای ملت‌ها به ارمغان بیاورد، برای آن‌ها بحران و آشوب ایجاد می‌کند.

یکی از این کشور‌ها که به بهانه مبارزه با «تروریسم» از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر وارد منطقه ما شده و ادعا می‌کند که هدفش از حضور در این منطقه صرفا ایجاد آرامش و امنیت برای ساکنان آن بوده و لاغیر، آمریکا است. آمریکایی‌ها پس از حادثه ۱۱ سپتامبر بهره‌برداری‌های زیادی از واژه «تروریسم» کرده و اهداف سلطه‌طلبانه خود را بر همین اساس پیگیری می‌کنند؛ برای همین است که  کشور‌هایی مثل عراق و سوریه و افغانستان را با به‌بهانه مبارزه با تروریسم عرصه تاخت و تاز خود قرار داده‌اند.

اسناد و مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد آمریکا به صورت سازماندهی شده از تروریست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند و به‌بهانه مبارزه نمایشی با آن‌ها حضور خود را در مناطقی که این تروریست‌ها جولان دارند را توجیه می‌کند.

اما کار به جایی رسیده است که همین آمریکایی‌ها که دستشان به خون شهروندان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان آلوده است، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریست‌ها متهم می‌کنند؛ این در حالی است که ایران بزرگترین قربانی ترور در جهان شناخته می‌شود؛ چرا که بیش از ۱۷ هزار نفر از شهروندان و مقامات سیاسی کشور ما در مواجهه با گروه‌های مختلف تروریستی جان خود را از دست داده‌اند.

شهدای محراب، شهدای هفتم تیر، شهیدانی چون سلیمانی، لاجوردی، قرنی، صیادشیرازی و در سال‌های اخیر نیز شهدای دانشمند و والامقام هسته‌ای ازجمله قربانیان تروریسم بوده‌اند که به دست منافقین یا خود آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها به شهادت رسیده‌اند.

بنابراین آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سازمان‌های جاسوسی متعلق به آن‌ها که منشأ و سرچشمه بسیاری از اقدامات شوم تروریستی در جهان هستند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند عنوان مبارزه با تروریسم را با خود یدک بکشند، و در افکار عمومی جهان به ویژه در کشور‌هایی که در زمره قربانیان اصلی تروریسم، قابل پذیرش باشند.

پس پدیده شوم و ضد بشری تروریسم، موضوعی آشنا و ملموس برای ما ایرانی‌ها که از قربانیان اصلی آن هستیم، می‌باشد؛ چرا که بیش از چهار دهه است مقامات لشکری و کشوری ما توسط گروهک‌های تروریستی که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از سوی «موساد»، سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و سایر سازمان‌های جاسوسی حمایت می‌شوند، مورد سوءقصد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار