مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش:

اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس نقش بسیار پر رنگی داشتند

«علی سعدی» گفت: نقش آفرینی اصناف و بازاریان در دوران هشت ساله دفاع مقدس بسیار پررنگ و بی‌بدیل است.
کد خبر: ۴۰۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ - 21June 2020

اصناف و بازاریان در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقش آفرینی کردند«علی سعدی» مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: اصناف و بازاریان همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره می‌فرماید: نخستین لبیک گویان به ندای امام در نهضت اسلامی بازاریان متدین بودند.

این مسئول گفت: کسبه، تجار و فعالان اقتصادی در طول هشت ساله دفاع مقدس همت و بزرگواری خود را در دو جبهه بخشش جان و مال به حقیقت کلمه نشان دادند.

مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش بیان داشت: اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله تحمیلی ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده اند.

سعدی تصریح کرد: اصناف جدا از بخشش جان در حوزه تهیه و ارسال کاروان های تدارکات، پشتیبانی فنی و سازندگی از جبهه‌های حق علیه باطل بسیار پر رنگ ظاهر و خوش درخشیدند. بازاریان شهرستان خاش نیز مانند دیگر بازاریان با جمع آوری و تهیه اقلام و مایحتاج جبهه های حق علیه باطل نقش خود را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در نقش آفرینی تاریخی اصناف کشور است.

مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از تجربیات دوران دفاع مقدس می توان در راستای رفع مشکلات فعلی کشور استفاده کرد، افزود: دستاوردهای این دوران طلایی همواره چراغ راه ملت خواهد بود.

وی اضافه کرد: بدون شک استفاده از تجربیات گرانسنگ و مدیریت جهادی هشت سال جنگ تحمیلی راهگشای مشکلات همه حوزه ها به خصوص اقتصادی در تمامی عصر ها و زمان هاست.

سعدی متذکر شد: تجار، بازرگانان و اصناف امروز در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارند از اینرو می‌طلبد همگان از افسران اقتصادی در این جنگ حمایت و پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها