ملت ايران همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب رکن اساسی است

سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد به مناسبت هفته قوه قضائيه ضمن گرامی‌داشت ياد و خاطره شهيد آيت‌الله «بهشتی» و 72 تن از يارانش بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 21June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد به مناسبت هفته قوه قضائيه ضمن گرامی‌داشت ياد و خاطره شهيد آيت‌الله «بهشتی» و 72 تن از يارانش بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

قوه قضائيه جمهوری اسلامی ايران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولايت، مسئوليت خطير وحساسی را در پشتيبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشيدن به عدالت عهده دار است.

مروری گذرا بر انقلاب اسلامی بيانگر اين است كه دستگاه قضایی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمينه هاي تدوين لوايح قضائی، كاهش اطاله دادرسی، پيشگيری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احيای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.

ملت ايران همواره در تمامی عرصه های انقلاب و تداوم آن به عنوان رکن اساسی مطرح بوده و با تمام وجود حتی تقديم بهترين فرزندانشان به انقلاب،تحقق حكومت عادلانه اسلامی را عينيت بخشيدند. لذا جا دارد كه با تمام توان از هر گونه خدمت و پيشگيری از تضييع حقوق فردی و اجتماعی مردم شريف تلاش کنیم.

مسلماً ايفای مسئوليت در جايگاهی كه به تعبير امام راحل از مناصب بزرگ و ثابتی است كه از سوی خداوند متعال براي پيامبر اكرم(ص) و از طرف آن حضرت برای امامان معصوم(ع) رسيده است، علاوه بر دانش و تجربه كافی در كنار توانمندی وكارایی مستلزم تعهد و جهد فراوان برای برقراری عدالت خواهد بود.

لذا ضمن گرامی‌داشت ياد و خاطره شهيد آيت‌الله دكتر بهشتی و 72 تن از يارانش هفته قوه قضائيه را به کارکنان دستگاه قضایی (مدیران، قضات، کارمندان)، سازمان‌های تابعه قوه قضائیه (سازمان قضایی نیروهای مسلح، اداره‌کل زندان‌ها، بازرسی، پزشک قانونی، ثبت اسناد و املاک) و نهادهای مرتبط (وکلا، مشاورین، سردفتران ،کارشناسان)، تبریک عرض نموده و امیدواریم در انجام خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پياده نمودن عدالت با استعانت از انوار نورانی قرآن كريم در سايه رهبری مقام عظمای ولايت (مدظله العالی) موفق و كوشا باشيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار