دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری امتحان پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در خوزستان به صورت مجازی

«فضل‌الله صرامی» گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم وقت معین برای ادامه روند عادی تدریس در مراکز دانشگاهی و برگزاری امتحانات پایان ترم دفاع مقدس به شکل معمول، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آنلاین یا برخط امتحانات مهیا شد.
کد خبر: ۴۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 21June 2020

برگزاری امتحان پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در خوزستان به صورت مجازی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه مجازی کمیته علمی جهت بررسی شرایط امتحانات 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های خوزستان امروز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در این باره اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم وقت معین برای ادامه روند عادی تدریس در مراکز دانشگاهی و برگزاری امتحانات پایان ترم به شکل معمول، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آنلاین یا برخط امتحانات مهیا شد.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان داشتیم بستر برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در این دانشگاه فراهم شد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از همراهی همه مدیران و مسئولان دانشگاه‌های استان خوزستان بابت شیوه ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس گفت: امیدوارم که دیگر مراکز علمی و دانشگاهی استان هم شرایط و بستر برگزاری امتحانات پایان ترم را به صورت مجازی مهیا کنند تا دانشجویان دغدغه چگونگی امتحان را نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها