رئیس دادگستری شهرستان قصرشیرین:

امنیت و آرامش، مدیون جانفشانی شهداست

«فریبرز جلیلیان» گفت: امنیت و آرامش کنونی شهرستان مرزی قصرشیرین مدیون جانفشانی، ایثار و فداکاری شهدا است که برای آسایش ما از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۴۰۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ - 21June 2020

امنیت و آرامش، مدیون جانفشانی، ایثار و فداکاری شهدا استبه گزارش دفاع‌‌پرس از كرمانشاه، «فریبرز جلیلیان» رئیس دادگستری قصرشیرین امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا اين شهرستان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد اظهار داشت: شهید بهشتی به عنوان شخصیتی والا، مجاهدی نستوه، عالمی متعهد و متفکر بود که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی گفت: شهید بهشتی و دیگر شهدای والامقام دستگاه قضا پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کردند از این رو ما باید برای تداوم راه شهدای قوه قضاییه و دیگر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی در مسیر احقاق حق مظلومان و بسط و گسترش عدالت حرکت کنیم.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

اين آیین معنوی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها