برگزاری پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اردبیل

پنجمین جلسه هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری و با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 21June 2020

برگزاری پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، پنجمین جلسه هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل قبل از ظهر امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری و با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی در محل سالن جلسات شهید بهشتی استانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه حدود 250 عنوان برنامه برای گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر استان در نظر گرفته شده است، گفت: در سال «جهش تولید» و چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تمامی فرمانداران استان تقاضا داریم با اختصاص اعتبارات لازم زمینه تکمیل و بهره برداری از حرم های شهدای گمنام را تا پایان امسال فراهم آورند.

واحد افزود: طرح معینه، جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان و چاپ و انتشار بیش از 50 عنوان کتاب از اهم برنامه های گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس استان اردبیل است.

در ادامه جلسه «بهروز ندایی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران، احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را در داخل مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل، امتیازی بزرگ برای این مجموعه و نیز برای موزه دفاع مقدس استان برشمرد و افزود: موزه دفاع مقدس استان در حال تکمیل و در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد و در صورت بهره برداری با حداکثر ظرفیت، می تواند بار بزرگی از فرهنگ را به ویژه در حوزه ایثار و شهادت به دوش بکشد.

ندایی در ادامه سخنان خود از تأکید مجموعه استانداری به فرمانداران در خصوص تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل حرم های شهدای گمنام تا پایان دهه فجر امسال خبر داد و افزود: از طرح معینه حمایت کرده و ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی را به همکاری حداکثری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در اجرای این طرح دعوت می کنیم.

ندایی در پایان سخنان خود تأکید کرد: مادران شهدا و نیز پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های ملی ما هستند و جوانان امروز بایستی از خاطرات و تجربیات پیشکسوتان خون و جهاد بهره مند گردند.

در ادامه، «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل، سرهنگ پاسدار «شکر عبدی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان و «حسین صادقی» معاون فرهنگی بنیاد شهید استان به ارائه برنامه های خود در گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس و حمایت همه جانبه از برنامه های پیش بینی شده در ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار