مردم «دیر الزور» سوریه تجمع بزرگ ضد آمریکایی برگزار کردند

مردم شهر «دیرالزور» سوریه امروز با برپایی یک تجمع بزرگ تحریم‌های آمریکا علیه ملت سوریه را محکوم و تاکید کردند که از اصول خود در دفاع از میهنشان تحت هیچ فشاری دست نمی‌کشند.
کد خبر: ۴۰۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ - 21June 2020

مردم «دیر الزور» سوریه تجمع بزرگ ضد آمریکایی برگزار کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شهر «دیر الزور» سوریه امروز شاهد برپایی تجمع ضد آمریکایی بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شرکت کنندگان در این تجمع ملی در استان دیر الزور سوریه بر مخالفت با تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ملت سوریه تاکید کردند و گفتند که تحت هیچ فشاری، دست از اصول خود در دفاع از میهنشان برنمی‌دارند.

آنها در حالی که پرچم‌های کشورشان و پلاکاردهایی را در محکومیت تروریسم اقتصادی در دست داشتند بر مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز علیه سوریه تاکید کردند که در نقشه‌های سابق خود علیه سوریه توسط عمال تروریستشان ناکام ماندند و حالا به تروریسم دیگری که محاصره غیرانسانی و محرومیت یک ملت از حق خود در داشتن زندگی شرافتمندانه است، متوسل شده‌اند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی تاکید کردند که در خوشی و ناخویش حامی میهنشان هستند و تحریم‌ها علیه سوریه عزم و اراده سوری‌ها را برای خودکفایی بالا می‌برد.

«مختار العزی النقشبندی» رئیس اوقاف استان دیر الزور سوریه هم در این تجمع گفت:« قانون سزار آن گونه که آمریکا برای آن تبلیغ می‌کند قانون نیست و هیچ ارتباطی با قوانین انسانی و بین المللی ندارد؛ بلکه حلقه جدیدی از زنجیره توطئه علیه سوریه و ملت آن است و همه باید بدانند که مردم ما در دفاع از خاک و ناموس خود خون دادند و هرگز از این تحریم ها متاثر نمی‌شوند» .

رئیس اتحادیه کشاورزان دیر الزور هم بر تلاش بومی برای تقویت حوزه تولید محصولات کشاورزی به منظور مقابله با تحریم اقتصادی ظالمانه آمریکا تاکید کرد.

چندین شهر سوریه هم طی روزهای گذشته شاهد برپایی تجمع و تظاهرات‌های مشابه در محکومیت تحریم‌های آمریکا بوده است.

کنگره آمریکا در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۸طرح تحریم‌های خود علیه سوریه معروف به قانون «سزار» را به تصویب رساند. مرحله اول تحریم‌ها از روز چهارشنبه (۱۷ ژوئن) اجرایی شد. این قانون به دنبال اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه دولت سوریه و متحدان آن و شرکت‌ها و مؤسسات مرتبط با این کشور است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار