رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران:

استاد تراز انقلاب در مکتب شهید چمران و شهید سلیمانی تربیت می‌شود

جلیل دارا گفت: در مکتب شهید چمران و شهید سلیمانی می توان انتظار تربیت استاد تراز انقلاب داشت.
کد خبر: ۴۰۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ - 21June 2020

استاد تراز انقلاب در مکتب شهید چمران و شهید سلیمانی تربیت می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‎های تهران و رئیس سومین آیین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: در مکتب شهید چمران و شهید سلیمانی می توان انتظار تربیت استاد تراز انقلاب داشت.

دارا بیان داشت: امروز اقتدار نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی برآمده از پشتوانه علمی در پیشرفت های نظامی است. اینکه بعد از انتقام شهادت سلیمانی در عین الاسد آمریکا نتوانست اقدامی علیه ایران صورت دهد و نظام سلطه نتوانست مانع شکست تحریم های ظالمانه ایران همزمان با ورود نفتش‌کش ها به ونزوئلا شود ناشی از اقتدار نظامی ایران است که برگرفته از تکنولوژی بومی نظامی است.

وی با ذکر اینکه چنانچه جمهوری اسلامی در سایر حوزه ها مثل اقتصاد نیز به پایه اقتدار علمی پیش برود می تواند به قدرت برتر اقتصادی دست یابد، عنوان داشت بسیج اساتید دانشگاه های تهران امروز دارای 60 گروه مسئله محور است که این گروه ها با رویکرد حل مسائل، ماموریت محور می شوند تا ان شالله اساتید دانشگاه نقش مؤثرتری در حل مسائل کشور ایفا نمایند و بر اقتدار جمهوری اسلامی بیفزایند.
در این جلسه نیز از ۱۰ نفر از اساتید نخبه دانشگاه های تهران به عنوان استاد تراز انقلاب تجلیل شد و از دکتر مسعود سلیمانی استاد دانشمند دانشگاه تربیت مدرس که یک سال در زندان آمریکا محبوس بوده است تقدیر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار