رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب در گفت‎وگو با دفاع‎پرس مطرح کرد؛

حضور محسوس و نامحسوس پلیس در بازار ارز/ برخورد جدی پلیس با دلالان ارزی

سرهنگ نعمت‌الله علیپور درباره حضور پلیس در بازار ارز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت محسوس و نامحسوس و با استفاده از طرفیت‎های دوربین مداربسته در میدان فردوسی، سبز میدان و میدان منوچهری با تمام توان حضوری فعال دارند و با دلالان برخورد جدی خواهند کرد.
کد خبر: ۴۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲ - 22June 2020

حضور محسوس و نامحسوس پلیس در بازار ارز/ برخورد جدی پلیس با دلالان ارزیسرهنگ «نعمت‌الله علیپور» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‎وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، با اشاره به اینکه برخورد با مفسدین اقتصادی و قاچاق کالا و ارز از اولویت‎های پلیس امنیت اقتصادی است، اظهار داشت: در سال 1398 پلیس تهران بزرگ توانست مفسدان اقتصادی را دستگیر کند و تحویل دستگاه قضا دهد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 1399 چندین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و دلالان ارزی اجرا شده است که نتایج مطلوبی داشته است؛ همچنین در خصوص احتکار خودرو بیش از دو هزار خودرو که در پارکینگ‎های تهران بودند، کشف و توقیف شدند.

سرهنگ علیپور با هشدار به محتکران گفت: کسانی که به فکر احتکار کالای اساسی هستند، باید بدانند که اگر طمع کنند و اموالی را احتکار و یا قاچاق کنند، پلیس با جدیت تمام با آن‎ها برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب درباره حضور پلیس در بازار ارز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت محسوس و نامحسوس و با استفاده از طرفیت‎های دوربین مداربسته در میدان فردوسی، سبز میدان و میدان منوچهری با تمام توان حضوری فعال دارند و با دلالان برخورد خواهد شد.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه دلالان ارزی زیادی توسط پلیس امنیت اقتصادی فاتب تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی به پرونده تعدادی از این افراد که 40 میلیون دلار قاچاق کرده بودند، رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار