معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس تاکید کرد؛

لزوم تبیین سیره شهدا در حلقه‌های صالحین

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس گفت: در حلقه‌های صالحین باید به احکام دینی و سیره شهدا بیشتر توجه و انس با قرآن تقویت شود.
کد خبر: ۴۰۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ - 21June 2020

لزوم تبیین سیره شهدا در حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ جواد شاکر، معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس، امروز در جلسه قرارگاه صالحین که در سالن جلسات فرماندهی سپاه سلماس برگزار شد، اظهار داشت: این جلسات با هدف افزایش معنویت، روحیه ایثار و خداباوری برگزار و در این حلقه‌ها برای انجام برنامه‌های مسجدمحور تاکید می‌شود.

وی افزود: در این حلقه‌ها باید به احکام دینی و سیره شهدا بیشتر توجه و انس با قرآن تقویت شود و در این زمینه یک نهضت فراگیری قرائت این کتاب آسمانی به راه انداخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس با بیان اینکه استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و به روز برای تبلیغ و ارتقا معنویت در حلقه‌های صالحین باید در دستور کار قرار بگیرد، عنوان کرد: در فضای مجازی می‌توان یک شبکه گسترده آموزش مباحث تعلیم و تربیت به راه انداخت و زمینه حضور تعداد بیشتری از افراد را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مربیان حلقه‌های صالحین نیز نقش مهمی در تبیین مبانی این حلقه‌ها دارند، خاطرنشان کرد: مربیان باید دانش خود را به روز کرده و در عین حال اهداف حلقه‌ها و مبانی آن را به زبانی ساده به جامعه هدف منتقل کنند.

سرهنگ شاکر تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف نباید تنها به ارائه تئوری مطالب و موضوعات بسنده کرد بلکه باید به صورت عملیاتی و میدانی وارد صحنه شد و از نزدیک در جریان موضوعات مهم مرتبط با مشکلات روز جامعه قرار گرفت و برای حل آنها در حلقه‌های صالحین هم‌اندیشی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار