دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

قابلیت‌های ویژه کروز‌های جدید نیروی دریایی ارتش

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: کروز‌های جدید نداجا از قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به نسل‌های قبلی کروز‌های مورد استفاده برخوردارند.
کد خبر: ۴۰۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ - 22June 2020

کروز‌های جدید نیروی دریایی نسبت به نسل قبل از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردارندامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تست موفقیت‌آمیز موشک‌های کروز نداجا اظهار داشت: به هر میزانی که سلاح و سامانه‌های ما به‌روز و قدرتمند باشند، به همان میزان بر توان رزم ما اثرگذار خواهند بود.

وی با اشاره به توان عملیاتی کروز‌های جدید نداجا گفت: این موشک‌ها از قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به نسل‌های قبلی کروز‌های مورد استفاده برخوردارند که در دو مدل ساحل به دریا و همچنین سطح به سطح از روی شناور‌ها به سوی اهداف پرتاب شده و با دقت اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دادند.

دریادار سیاری افزود: نیروی انسانی کارآمد و مسلط بر علم، دانش و صنعت باعث می‌شود تا سلاح و تجهیزات به‌روز داشته باشیم و در پرتو این دو، توان رزم و قدرت بازدارندگی‌مان افزایش پیدا می‌کند، که نمونه‌ای از این توانمندی را در پرتاب موفقیت‌آمیز موشک‌ها و انهدام اهداف دور و نزدیک مشاهده کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش عنوان کرد: کروز‌های جدید نیروی دریایی نسبت به نسل قبل از قابلیت‌های ویژه‌ای در دقت، سرعت و نحوه عملکرد برخوردارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار