رئیس پلیس اینترپل ناجا در دیدار با معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه اعلام کرد؛

آمادگی پلیس بین‌الملل برای توسعه تعاملات با قضات دستگاه قضایی

سردار شیرزاد گفت: پلیس بین‌الملل ناجا برای پیشگیری از جرایم اقتصادی و سرعت‌بخشی هرچه بیشتر به تعقیب مجرمان بین‌المللی، آمادگی برگزاری جلسات مشترک کاربردی با قضات دستگاه قضایی را دارد.
کد خبر: ۴۰۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 22June 2020

آمادگی پلیس بین‌الملل برای توسعه تعاملات با قضات دستگاه قضائیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در دیدار با «علی باقری کنی» معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، گزارشی از مأموریت‌های محوله پلیس بین‌الملل ارائه و بر ضرورت شناخت محورهای مشترک همکاری و توسعه تعاملات بین دو طرف تأکید کرد.

سردار شیرزاد همچنین ضمن تشریح مأموریت‌های پلیس بین‌الملل به دستاوردهای این پلیس در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و افزود: پلیس بین الملل ناجا برای پیشگیری از جرایم اقتصادی و سرعت‌بخشی هرچه بیشتر به تعقیب مجرمان بین‌المللی، آمادگی برگزاری جلسات مشترک کاربردی با قضات دستگاه قضایی را دارد.

در ادامه این دیدار «علی باقری کنی» ضمن قدردانی از اقدامات چندین ساله اینترپل تهران در زمینه‌های مختلف خصوصاً برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی که متهمان آن‌ها به خارج از کشور متواری شده‌اند، اشاره و تصریح کرد: برای برخورد قاطع با مجرمان، استفاده از وکلای متعهد و آشنا به قوانین بین‌المللی برای راهنمایی ایرانیان و هموطنان خارج از کشور امری ضروری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار