سخنگوی وزارت بهداشت:

بهبودی بیش از ۱۶۶ هزار بیمار مبتلا به کرونا/ تست کرونای ۲۵۷۳ نفر مثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۵۷۳ مبتلای جدید به ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 22June 2020

تست کرونای ۲۵۷۳ نفر مثبت شد/ خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در وضعیت قرمزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۳۱۹ مورد بستری شدند.

به این ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۰۷ هزار و ۵۲۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۷۴۲ نفر رسید؛ البته این در حالی است که تاکنون ۱۶۶ هزار و ۴۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

به گفته لاری دو هزار و ۸۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز قرار دارند و در استان‌های فارس و کرمان شاهد افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ هستیم.

لاری گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت استان کشور هیچ موردی از فوت ناشی از کووید ۱۹ نداشتند و در چهار استان فقط یک مورد فوت بیمار کووید ۱۹ ثبت شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار