رونمایی از پوستر گام دوم تبلیغ در خوزستان

همایش گام دوم تبلیغ با رونمایی از پوستر گام دوم تبلیغ و دو نماهنگ تولیدی از مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 22June 2020

رونمایی از پوستر گام دوم تبلیغ در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همایش گام دوم تبلیغ امروز با رونمایی از پوستر گام دوم تبلیغ و دو نماهنگ تولیدی از مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این همایش آیت‌الله سید «محمد علی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، مدیرکل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان و همچنین فعالان عرصه تبلیغ در سالن اجتماعات دارالقرآن کریم خوزستان حضور داشتند.

در ابتدای این همایش، حجت‌الاسلام نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن گرامی‌داشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، با تشریح جایگاه تبلیغ به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار در زندگی اجتماعی و اعتقادی افراد جامعه اظهار داشت: در واقع گام دوم تبلیغ را می‌توان گام تبلور خدمت همه‌جانبه و حضور مبلغین در همه ابعاد زندگی مردم نامید.

در ادامه آیت‌الله موسوی‌ جزایری با اشاره به ارزش‌های معنوی گام دوم تبلیغ افزود: الحمدالله در گام دوم تبلیغ، فصول گسترده‌ای برنامه‌ریزی شده که حتما باعث رشد و تعالی جامعه می شود.

استاندار خوزستان نیز در این همایش ضمن ارج نهادن بر رسالت ارزشمند تبلیغ بیان کرد: نسل دوم مبلغان اسلام و انقلاب اسلامی حقیقتا در همه زوایای زندگی مردم حضور دارند.

وی افزود: چشم جامعه به سوی شما مبلغین است و تلاش شما باعث مستحکم‌ترشدن رابطه بین مردم و روحانیت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار