رئیس دانشگاه مالک اشتر تأکید کرد؛

نقش مؤثر دانشگاه مالک اشتر در تولید فناوری‌های دفاعی

ابوطالب شفقت گفت: دانشگاه مالک اشتر در سطح نیرو‌های مسلح شناخته شده است و همه محصولات راهبردی که در صحنه نبرد به‌کارگیری می‌شود، فناوری‌های آن‌ها در این دانشگاه تولید شده است.
کد خبر: ۴۰۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ - 23June 2020

نقش مؤثر دانشگاه مالک اشتر در تولید فناوری‌های دفاعیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «ابوطالب شفقت» رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر صبح امروز در مراسمی که به‌منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران در این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه واژه «بسیج» مقدس است، اظهار داشت: بسیج فعالانه در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و آخرین فعالیت بسیج دانشگاه مالک اشتر جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و توزیع بین نیازمندان است.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: مردم در این مراسم به استکبار هشدار دادند که با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سقوط خود را سرعت بخشیده‌اید.

شفقت در خصوص شخصیت شهید چمران نیز عنوان کرد: شهید دکتر مصطفی چمران یک رزمنده، نظامی، بسیجی و وزیر دفاع بود و ما باید از رفتار او الگو بگیریم. ما باید بدانیم که شهدا با چه سختی‌هایی این انقلاب را به ثمر رساندند و آن را به ما سپردند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز نام دانشگاه مالک اشتر به دلیل محدودیت‌ها در رسانه‌های کشور مطرح نیست، افزود: امروز دانشگاه مالک اشتر در سطح نیرو‌های مسلح شناخته شده است و همه محصولات راهبردی که در صحنه نبرد به‌کارگیری می‌شود، فناوری‌های آن‌ها در این دانشگاه تولید شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: امروز اگر تفکر بسیجی، نوآوری و خلاقیت داشته باشیم، می‌توانیم سرعت بیشتری به دستاورد‌های تحقیقاتی خودمان بدهیم و سقوط استکبار جهانی را بیشتر از این شتاب ببخشیم.

وی همچنین با اشاره به آشوب‌های آمریکا و اروپا بیان کرد: در حوادث اخیر می‌بینیم که نماد‌های استکبار یکی پس از دیگری در این کشور‌ها به پایین کشیده می‌شود؛ حوادث آمریکا و اروپا نشان‌دهنده سقوط استکبار است.

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با بیان اینکه مطمئناً حضور شما در صحنه‌های پژوهشی تأثیرگذار خواهد بود، تأکید کرد: ما باید کاری کنیم که تولیدکننده علم اول باشیم؛ زیرا در چنین شرایطی می‌توانیم سیطره ۲۰۰ ساله استکبار بر علم را از بین ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار