دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با فرمانده سپاه استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل جهت هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با فرمانده سپاه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۰۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ - 23June 2020

جلسه مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با فرمانده سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل جهت هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز با فرمانده سپاه و فرماندهان حوزه‌های شهرستان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد،  مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه بیش از 250 عنوان برنامه با شعار محوری «ما قوی هستیم» برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر استان در نظر گرفته شده، گفت: در سال «جهش تولید» و چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تمامی فرمانداران استان تقاضا کرده‌ایم با اختصاص اعتبارات لازم زمینه تکمیل و بهره برداری از حرم های شهدای گمنام را تا پایان امسال فراهم آورند.

واحد افزود: طرح معینه، جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان و چاپ و انتشار بیش از 50 عنوان کتاب از اهم برنامه های گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس استان اردبیل است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: 20 تیم تحقیق و مصاحبه بعد از طی دوره‌های آموزشی و حضور در کارگاه های تخصصی، به امر جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان و نیز مادران شهدا در قالب طرح معینه خواهند پرداخت و از این بیست تیم 6 تیم در اردبیل و بقیه در شهرستانها فعالیت خواهند کرد.

واحد با اشاره به اینکه در طرح معینه اکثر ادارات و نهادهای فرهنگی و نیروهای انتظامی و نظامی سراسر استان به صورت مادی و معنوی مشارکت خواهند کرد، بر تولید کتاب های فاخر از تدوین این مصاحبه ها تا پایان سال جاری خبر داد.

سرهنگ پاسدار «حسن دهقان» فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز ضمن اعلام آمادگی سپاه شهرستان اردبیل برای مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، کار برای شهدا و ایثارگران را وظیفه شرعی و قانونی دانست و بر ادای تکلیف در قبال شهدا تأکید کرد.

در ادامه فرماندهان حوزه های بسیج خواهران و برادران به تبادل نظر با کارشناسان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص نحوه اجرای طرح معینه و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و پیش کسوتان دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار