فرمانده سپاه جوانرود خبر داد؛

اجرای چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در جوانرود

سرهنگ ابوذر انوری از اجرای چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در شهرستان جوانرود از توابع استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 23June 2020

اجراي چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در جوانرودبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ پاسدار «ابوذر انوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود در مراسم چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه امروز (سه‌شنبه) همزمان با ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در شهرستان جوانرود برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح  ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته بهداشتی توسط سپاه جوانرود (بسیجیان و گرو‌های جهادی) در بین زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود، ارزش هربسته غذایی را بیش از ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون سه هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان جوانرود توزیع شده است.

سرهنگ انوری گفت: در مرحله چهارم این تعداد بسته معیشتی توسط خیرین نیک اندیش شهرستان جمع آوری و در بین زنان سرپرست خانوار و افرادی که در جریان کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده‌اند توزیع شد.

وی گفت: حمایت‌های مردم و مسوُولان در راستای انجام مواسات و همدلی مومنانه سبب ایجاد آرامش و شادی در بین نیازمندان و اسیب دیدگان این ویروس شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار