سردار اوصانلو:

رزمایش اقتدار شهدای مسلمان کرد قدرت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب ایران گفت: برگزاری رزمایش افتدار شهدای مسلمان کرد قدرت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۴۰۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ - 23June 2020

به گزارش دفاعپرس از کردستان، «سردار محمدتقی اوصانلو» امروز در رزمایش سالانه اقتدار سپاه که با عنوان شهدای کُرد مسلمان در منطقه عمومی کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در قالب این رزمایش همه امکانات موردنیاز در منطقه به‌کارگیری و مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: یگان‌‌های مهندسی سپاه قبل از برگزاری رزمایش نهایی، برای خدمت به مردم منطقه، ترمیم و شن‌ریزی جاده‌‌ها و دیگر اقدامات مردم‌یاری وارد عمل شده و این خدمات و فعالیت‌‌های عام‌المنفعه، کماکان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب ایران با بیان اینکه در این رزمایش تجهیزات و پهپادهای مورد استفاده به خوبی وارد عمل شدند، گفت: این پهپادها دقیقاً گام به گام نیروها و رزمنده‌هایی که چندین ساعت در راه بودند پیش رفته و عملیات را مورد رصد قرار داده و کاملاً کنترل شده به هدف مورد نظر نائل شدند.

وی با اشاره به نقاطی که با آتش پهبادی مورد هدف قرار گرفت، گفت: از چند روز پیش اقداماتی آغاز شده و تمامی اقدامات پهپادی خوب پیش رفته و ارزیابی صورت گرفته نیز «رضایت‌بخش» است.

سردار اوصانلو در خصوص اقدامات مخابراتی نیز توضیح داد: اقدامات مخابراتی در چند لایه لحاظ و ارتباطات خوبی در قهر این کوه‌‌ها برقرار شد.

وی با اشاره به عملیات بالگردهای حاضر در بحث استفاده از آتش آنان، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن از ظرفیت هلی‌برد نیز بهره گرفته شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب ایران با اشاره به اینکه در این رزمایش نیروها از لحاظ جسمی و ذهنی مورد ارزیابی قرار گرفتند، توضیح داد: در این ارتفاعات نیروها به‌راحتی بیش از پنج ساعت تمام، راهپیمایی را در رزم بدون استراحت در پیش گرفته و زمانی که به قله‌‌های وسیع و مرتفع صعود کردند، آماده درگیری نیز بوده و خوشبختانه در این مقوله نیز در بالاترین سطح بودند که این بسیار مهم و کلیدی است.

وی با اذعان به اینکه در صورت حضور نیروهای تروریست در منطقه، این عوامل بازداشت می شدند، ادامه داد: جای پای این نیروها در برخی مناطق مشاهده شد که با حضور نیروهای رزم در این منطقه به شدت فرار کرده و متواری شدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب ایران با اعلام اینکه سایر امکانات و سلاح‌‌های جدید در رزمایش مورد ارزیابی و آتش‌‌ها با دقت روی هدف‌‌ها ریخته شد، اظهار کرد: با انجام این رزمایش «قدرت‌سازی» را در منطقه انجام داده و دشمنان باید این پیام را دریافت کرده که توان و قدرت در نیروهای مسلح ایران وجود دارد و به راحتی می‌توانند از عهده خنثی‌کردن هرگونه توطئه‌ای بر بیایند.

وی با بیان اینکه مرزهای ما گاهاً مورد طمع دشمنان قرار می‌گیرد، افزود: در آن‌طرف مرز، تعدادی افراد و گروه‌های برخی کشورهای بیرون از مرزهای قاره‌ای، در اقلیم کردستان مستقر و هدایت می‌شوند اما وقتی موشک‌‌ها را به مقرهای این نیروهای ضدانقلاب می‌زنیم، از بالای سر پایگاه‌‌های نظامی آنها عبور کرده و اینها باید این پیام را دریافت کرده و حواسشان باشد که ما توان نیرویی بسیار خوب و توان تجهیزاتی بالایی را در اختیار داریم.

سردار اوصانلو با ذکر اینکه دشمنان نظام خودشان آگاه‌ هستند که سپاه امکانات و تجهیزات پیشرفته داشته و نیروها از لحاظ روحی و روانی در بهترین وضعیت قرار دارند، خاطرنشان کرد: سربازان آمریکایی و اسرائیلی به گِرد بچه‌‌های سپاه نمی‌رسند و این یک نعمتی‌ست که خداوند در اختیارمان قرار داده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب ایران یادآور شد: امیدواریم در این مقطع زمانی، با این کارها دل مقام معظم رهبری را شاد کرده و برای ظهور آقا امام زمان(عج) سربازان خوبی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار