رسانه رومانی: مرگ قاضی منصوری با خشونت اتفاق افتاده است

یک رسانه رومانیایی به نقل از دادستان‌های این کشور مدعی شده مرگ قاضی منصوری با خشونت اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۴۰۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ - 23June 2020

رسانه رومانی: مرگ قاضی منصوری با خشونت اتفاق افتاده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک رسانه رومانیایی مدعی شده دادستان‌ها در این کشور گفته‌اند کالبد شکافی جسد «غلامرضا منصوری»، قاضی ایرانی نشان می‌دهد که مرگ او با خشونت اتفاق افتاده است.

پایگاه «https://www.stiripesurse.ro/» گزارش داده دادستان‌های دادگاه بخارست ادعا کرده‌اند کالبدشکافی جسد نشان می‌دهد مرگ غلامرضا منصوری احتمالاً بر اثر برخورد صفحه‌ سخت اتفاق افتاده است.

رسانه‌ها چند روز پیش گزارش دادند جسد «غلامرضا منصوری» قاضی فراری ایران در رومانی پیدا شده و این موضوع به صورت رسمی تایید شده است.

رسانه رومانیایی نوشته در بیانیه دفتر دادستانی که سه‌شنبه صادر شده آمده که برای مشخص شدن شرایط منتهی به مرگ غلامرضا منصوری چندین اقدام اعم از تحقیقات از محل حادثه، جمع‌آوری ادله فیزیکی و صدور دستور کالبد شکافی انجام شده است.

سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین الملل ناجا چند روز پیش اعلام کرده بود که بر اساس اعلام قوه قضائیه مبنی بر تحت تعقیب بودن نامبرده، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله، برای فرد مذکور اعلان «قرمز» صادر و این اعلان بین المللی، در اختیار سایر کشورها قرار گرفت.

وی افزود: این فرد، طی چند روز گذشته در «بخارست» پایتخت رومانی شناسایی و پیرو مکاتبات ما با پلیس محلی بخارست و اینترپل رومانی، پلیس این کشور بر اساس مستندات و مدارک ارسالی، این فرد را دستگیر کرد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: «غلامرضا منصوری» در کشور رومانی است و به دلیل محدودیت های پروازی با توجه به شیوع کرونا، روند انتقال و استرداد نامبرده به کشور در دستور کار جدی پلیس است و طی روزهای آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها