مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سردار شهید «علی هاشمی» پیوند دهنده قلب‌ها و قوم‌ها بود

سردار عباس یوسفی به تشریح جایگاه و شخصیت بارز شهید علی هاشمی پرداخت و گفت: سردار شهید علی هاشمی نه تنها یک مبارز انقلابی و یک رزمنده ولایتمدار، بلکه پیوند دهنده قلب‌ها و قوم‌ها در فضای جبهه‌ها بود.
کد خبر: ۴۰۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ - 24June 2020

سردار شهید «علی  هاشمی» پیوند دهنده قلب ها و قوم ها بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به بهانه 4 تیر سالروز شهادت سردار «علی هاشمی» به تشریح جایگاه و شخصیت بارز این شهید شاخص پرداخت و اظهار داشت: شهید هاشمی نه تنها یک مبارز انقلابی و یک رزمنده ولایت مدار بلکه پیوند دهنده قلب ها و قوم ها در فضای جبهه ها بود.

وی افزود: بیشتر وقت‌ها عادت کرده‌ایم و فقط به یک مناسبت و بر حسب رجوع به تقویم، نسبت به آن در قالب یک بیانیه یا خبر اکتفا می‌کنیم و این باعث می شود که از تولید محتوای لازم برای ارائه به مخاطب، غافل شویم و این روند به هیچ وقت وجه، مطلوب سیراب کردن ذائقه نسل جوان ما نیست.

یوسفی گفت: نسل امروز به دنبال قهرمانان و شخصیت‌هایی پوشالی، ساختگی و یا چهره هایی هستند که دشمنان نظام و انقلاب، آن ها را در قالب فیلم، بازی و یا شخصیت‌های دیگر سینمایی و یا ورزشی همان‌گونه که خودشان می‌خواهند ارائه و معرفی می‌کنند، اما ما نتوانستیم ده ها و صدها قهرمان و اسطوره واقعی همچون سردار شهید «علی هاشمی» را حتی به بچه‌های خوزستان آنگونه که باید معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: چرا نباید انیمیشن، مستند و کلیپ‌های مجازی و تلویزیونی متعدد و حرفه‌‌ای بسیاری از شخصیت‌های بارزی همچون شهید هاشمی تولید و منتشر شود که نسل جوان و دانش آموز ما به دنبال چهره های غیر واقعی غرب نروند و از آنان الگو نگیرند.

این مسئول گفت: دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان به عنوان رسانه حوزه دفاع مقدس باید در خصوص موضاعات دفاع مقدس پیشقدم باشد و بقیه رسانه‌ها و اهالی فرهنگ و هنر را نیز ترغیب کند که به تولید محتوای لازم در زمینه پرداختن به چهره‌های برجسته و ممتاز دوران دفاع مقدس از جمله شهید هاشمی تولید محتوا کنند.

یوسفی ادامه داد: درست در برهه‌ای که صدام بعثی اعلام کرده بود به واسطه حمایت اعراب خوزستان وارد کارزار جنگ با ایران شده، ده‌ها و صدها و بلکه هزاران جوان غیور، متعهد و انقلابی عرب ایرانی و خوزستانی مثل «علی هاشمی» کاری کردند که صدام و صدامیان برای همیشه دست از شیطنت علیه مردم متحد، انقلابی، غیور و ولایتمدار ایران اسلامی بردارند و بفهمند که جایی که ایمان و ولایت و ایثار است فضایی برای تفرقه و نیرنگ نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار