امام جمعه پلدختر:

باید برای حفظ آثار دفاع مقدس هر چه داریم در طبق اخلاص بگذاریم

 امام جمعه پلدختر گفت: هر چه که ما داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم و حفظ این آثار با ارزش‌ترین نماد است که در هیچ جای دنیا لنگه ندارد.
کد خبر: ۴۰۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 24June 2020

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید‌محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پلدختر که با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، فرماندار پلدختر و اعضای شورا که در سالن جلسات فرمانداری پلدختر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از با ارزش‌ترین جلسات، جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس است که در بهترین ایام سال که آغاز دهه کرامت است، برگزار می شود.

امام جمعه پلدختر افزود: آنچه که در وصف شهدای گمنام بین جلسه مطرح و مصوب می‌شود قطعا برای مردم شهرستان پلدختر منبع خیر و برکت است و هر چه که ما داریم باید برای حفظ آثار دفاع مقدس در طبق اخلاص بگذاریم که این با ارزش‌ترین نمادی است که در هیچ جای دنیا لنگه ندارد.

موسوی ابراز داشت: وقتی که رهبر معظم انقلاب در سفرشان به مناطق جنگی جنوب می‌فرمایند که اینجا «شلمچه» قطعه‌ای از بهشت است تکلیف همگی روشن می‌شود که باید در حفظ آثار دفاع مقدس است کوشا باشیم.

وی اضافه کرد: از مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تقاضا دارم که به صورت ویژه به پلدختر نگاه کنند چون این شهرستان شهره به هویزه ثانی دارد که بالای ۸۰ بار بمباران‌ رژیم بعثی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار