پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی شهادت جانباز حاج «علی اکبر عربی»

سردار «پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج «علی اکبر عربی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 24June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس حاج «علی اکبر عربی» پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن اللذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

جانبازان  ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی اند که فیض وجودشان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطر آگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح، رهنمون می سازد.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراییان که پس از سالها مجاهدت در عرصه جهاد اصغر و جبهه های دفاع مقدس و سپس در جبهه فرهنگی و در زمینه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین پژوهش و تألیف کتب گوناگون و عرصه امور عام المنفعه و خیریه پیشگام بود به فیض شهادت نائل آمد و روح پاکش با روح ملکوتی حضرت سید الشهدا و ارواح طیبه شهیدان در ملکوت اعلی ماوا گزید و از روزی الهی بهره مند شد.

عروج ملکوتی جانباز سرافراز علی اکبر عربی را محضر بیت شریف ایشان و هم‌رزمان شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار