مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

نقش روحانیون در مبارزه با کرونا باید تبیین شود

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی گفت: نقش علما و روحانیون در مبارزه با ویروس کرونا باید تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر: ۴۰۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 24June 2020

نقش روحانیون در مبارزه با کرونا تبیین شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با خانواده مرحوم روح‌الله فتحی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان دیدار و درگذشت وی را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در این دیدار اظهار داشت: مرحوم حجت‌السلام فتحی فردی انقلابی و مبارز بود که عمری را در تبلیغ دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کرد و تلاش‌های وی در این مسیر همه خالصانه و از روی صداقت و ایمان قلبی بود.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به اینکه خدمات مرحوم فتحی تنها محدود به تبلیغ نمی‌شد، افزود: وی با شیوع کرونا داوطلبانه وارد میدان شد و با همراهی تعدادی از جوانان در امر ضدعفونی معابر و توزیع بسته‌های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا مشارکت کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه عنوان کرد: وی با توجه به جایگاهی که در بین مردم داشت نقش مهمی در جلب نظر مردم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان داشت و همین موضوع موجب محبوبیت وی شده بود.

این مسئول با بیان اینکه روحانیان نقش بسیار مهمی در مبارزه با کرونا داشته‌اند، عنوان کرد: متاسفانه در رسانه‌ها بسیار کمتر به نقش آنها در این راه پرداخته می‌شود در حالی که فوت علمایی مانند امام جمعه میاندوآب بر اثر ابتلا به کرونا در مسیر مبارزه با این ویروس، دلیل  روشنی بر نقش مهم جامعه روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه باید نقش علما و روحانیون در مبارزه با کرونا تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی شود، خاطرنشان کرد: روحانیون همانند سایر اقشار جامعه در برهه‌های حساس کشور پیش‌قدم بوده و در کنار تبلیغ دین به انجام کارهای خیرخواهانه و مبارزاتی در جبهه‌های مختلف نیز مشغول شده‌اند.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام روح‌الله فتحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان یک تیر امسال در اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار