دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس تهران با نماینده مردم دماوند در مجلس+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با نماینده مردم شهرستان دماوند در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
کد خبر: ۴۰۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 25June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران با «احمد رسولی‌نژاد» نماینده مردم شهرستان دماوند در مجلس شورای اسلامی در محل اداره حفظ آثار دفاع مقدس شرق استان تهران دیدار کرد.

سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» در این دیدار با اشاره به تشکیل سه اداره حفظ آثار در جنوب غرب «شهریار»، جنوب شرق «ورامین»، شرق «دماوند» عنوان کرد: اداره‌های وابسته به اداره‌کل، دارای ظرفیت زیادی برای فعالیت‌های فرهنگی به خصوص حفظ و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس هستند و باید توسط ارگان‌ها و نهادها از جمله شهرداری و فرمانداری‌ها برای پیشبرد اهداف حمایت شوند.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت و تجهیز موزه دفاع مقدس گفت: برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شرق استان تهران زمینی واگذار شده و باید مسئولان شهرستان در ساخت و تجهیز این مرکز حمایت و مساعدت کنند تا یک مرکز فرهنگی مناسب برای جذب جوانان و پایگاهی برای گسترش روحیه ایثار وشهادت طلبی فراهم شود.

در پایان این نشست «احمد رسولی‌نژاد» با تقدیر از فعالیت‌های اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، نسبت به پیگیری و ساخت این مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس قول مساعدت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار