امیر نصیرزاده:

مدافعان آسمان ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: خلبانان شجاع و بی باک وریزیده و انقلابی نیروی هوایی ارتش نشان دادند که برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستند.
کد خبر: ۴۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 25June 2020

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تولید و تحویل‌دهی سه فروند جت جنگنده پیشرفته کوثر با بیان اینکه امروز روز بسیار افتخارآمیزی برای میهن اسلامی است، گفت: مهندسین فنی صنعت هوایی در وزارت دفاع و خلبانان جنگی نیروی هوایی ارتش نشان دادند که از بهترین های عرصه هوانوردی در دنیا محسوب می شوند.

وی افزود: تولید هواپیمای شکاری بمب افکن کوثر و فعال نگه داشتن خط تولید این نسل از جنگنده توسط متخصصین صنایع هوایی وزارت دفاع خط بطلانی بر تفکرات دشمنان مبنی بر تحریم های همه جانبه است که گمان می کنند می توانند چرخه نظامی و بویژه صنعت هوایی کشور را از کار بیاندازند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: دستاوردهای صنعت دفاعی نشان می دهد که جوانان با دانش و سخت کوش صنایع هوایی به عمق راهبردی دانش نفوذ کرده اند و هیچ گلوگاه و سدی برای خود متصور نیستند.

امیر نصیرزاده، پرواز خلبانان نیروی هوایی به وسیله جنگنده های تمام ایرانی را افتخار آمیز عنوان کرد و گفت: خلبانان شجاع و بی باک وریزیده و انقلابی نیروی هوایی ارتش نشان دادند که برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستند.

وی پرواز همزمان و هماهنگ سه فروند جت جنگنده کوثر و اجرای مانورهای در ارتفاع پایین توسط خلبانان غیور نیروی هوایی ارتش را ستودنی عنوان کرد و اظهار داشت: درایت، هوشمندی، چالاکی و آموزش های به روز و پیچیده توسط اساتید با دانش همین مرز و بوم در مانور امروز خلبانان متجلی بود.

امیر نصیر زاده با بیان اینکه مردم عزیز و قهرمان پرور کشورمان باید به داشتن چنین جوانان شجاع و با دانش اعم از مهندسین و خلبان افتخار کنند گفت: ملت بزرگ ایران مطمئن باشند که این حافظان و مدافعان آسمان ایران اسلامی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را دارند چرا که سرمایه های انسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ایمان و اعتقاد راسخ الهی برخوردارد هستند و ظرفیت این دریایی عظیم با سنجه های مادی قابل ارزیابی نیست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار