مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت انعکاس موفقیت‌های خانواده شهدا

محسن نصرپور گفت: خانواده شهدا و ایثارگران چراغ هدایت هستند؛ بر همین اساس اصحاب رسانه باید موفقیت این عزیزان را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، منعکس کنند.
کد خبر: ۴۰۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 25June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کمیته رسانه کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی به ریاست «محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای این استان و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.

نصرپور در این نشست اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا فرصتی برای به جلوه کشیدن فرهنگ ایثار و شهادت است و نیز فرصت مغتنمی جهت حضور گسترده مردم در این یادواره‌ها خواهد بود.

وی در ادامه نقش اصحاب رسانه را در استقبال مردم از یادواره‌های شهدا مهم دانست و افزود: رسانه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که شاهد حضور پررنگ مردم در مراسم‌ گرامیداشت شهدا باشیم و اصحاب رسانه این حضور را نیز باید به خوبی انعکاس دهند.

این مسئول تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران چراغ هدایت هستند؛ لذا اصحاب رسانه باید موفقیت این عزیزان را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، منعکس کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تولید آثار فاخر در حوزه معرفی شهدا بسیار مهم و ارزشمند است که باید به دور از قالب‌های کلیشه‌ای انجام شود و محدود به ایام خاصی نباشد و در طول سال استمرار داشته باشد.

وی در پایان توجه به شهدای اقلیت‌های دینی، پرهیز از تبعیض در ارج نهادن به مقام شهدا، پرهیز از بهره‌برداری حزبی و سیاسی از کنگره شهدا و تبلیغ غیر مستقیم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ادبیات داستانی و مسابقات فرهنگی را مورد تأکید قرار داد.

در این نشست اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرای هر چه بهتر وظایف کمیته رسانه کنگره 18 هزار شهید استان پرداختند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار