امیر خانزادی:

خون پاک شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی شده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواد‌ه‌های شهدای شناور کنارک گفت: به برکت خون پاک شهیدان و پایداری خانواده معظم شهدا، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۰۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 25June 2020

خون پاک شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از فرماندهان در منزل شهید مهناوی یکم محمد افشون فر و ناو استوار دوم سید حامد جعفری در شهرستان نورآباد استان فارس حضور یافته و با خانواده های آن شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر دریادار خانزادی در این دیدارها گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام است.

وی افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه استقامت و پایداری خانواده شهدا سبب تداوم این انقلاب شده است گفت: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه دهنده راهشان باشیم و برحفظ اصول و پایبندی بر اهداف امام و شهدا اهمیت دهیم .

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه همه ما می‌توانیم با الگو گیری از سیر و منش شهدا و امام شهدا در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم، خاطر نشان کرد: به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

امیر دریادار خانزادی در این دیدار تنومند شدن درخت انقلاب را ثمره ایثار و از جان گذشتگی همه آحاد مردم و مسئولین در طی 40 سال گذشته بیان کرد و افزود: مجاهدت و تلاش کارکنان نیروهای مسلح یک مجاهدت مخلصانه است و مسیر همه کسانی که لباس مقدس سربازی را بر تن دارند، مسیر شهادت در راه خدا و سرافرازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

خانواده های شهدا نیز در این دیدار ضمن ابراز عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و همچنین با بیان اینکه شهادت لیاقت میخواهد، اعلام آمادگی جانفشانی سایر اعضا خانواده را برای حفظ و اقتدارایران اسلامی اعلام کردند و از و از فرمانده نیرو‌ی دریایی ارتش درخواست کردند که نگذارید جای فرزندانمان خالی بماند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها