امام جمعه اهواز:

کاروان خدام رضوی پیام‌آور عشق و محبت اهل‌بیت (ع) هستند

سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: کاروان خدام رضوی به استان‌های مختلف سفر می‌کنند و پیام‌آور عشق و محبت اهل‌بیت (ع) در دل‌ها و ایجاد محبت در قلوب مؤمنان هستند.
کد خبر: ۴۰۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ - 25June 2020

کاروان خدام رضوی پیام‌آور عشق و محبت اهل‌بیت (ع) هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی، با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق تبعیت از فرامین اهل‌بیت (ع) را عنایت کند.

وی افزود: امسال سیزدهمین سالی است که کاروان کارگزاران آستان مقدس حضرت ثامن‌الائمه (ع) همچون سایر استان‌ها در خوزستان حضور دارند و پیام‌آور رحمت الهی و وجود مقدس امام رئوف و مهربانی‌ها هستند.

موسوی فرد با بیان اینکه کاروان خدام رضوی به استان‌های مختلف سفر می‌کنند و پیام‌آور عشق و محبت اهل‌بیت (ع) در دل‌ها و ایجاد محبت در قلوب مؤمنان هستند، گفت: در ایام حضور خدام رضوی برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که زمینه‌ساز ایجاد محبت در قلب‌ها است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه هر کجا رنگ و بوی اهل‌بیت‌ (ع) را مشاهده کنیم آنجا مصداق رحمت الهی است، تصریح کرد: خوزستان سابقه درخشانی هم در ولایتمداری دارد و هم اینکه این استان دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی و وجود مقدس امام رضا (ع) است که افتخاری برای ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز افتخار میزبانی خدام حرم رضوی نصیب مردم خوزستان شده است، عنوان کرد: امسال با وجود شرایط سخت شیوع بیماری کرونا در ایران اسلامی و استان‌های مختلف، ولی حضور کاروان خدام امام رئوف تعطیل نشد و برنامه‌ها به شکل دیگری در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار