نتانیاهو در روزهای آتی الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین را اعلام می‌کند

منابع فلسطینی گفتند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در روزهای آتی یک شهرک و یک مجموعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری را به سرزمین اشغالی الحاق کند.
کد خبر: ۴۰۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 25June 2020

منابع فلسطینی: نتانیاهو در روزهای آتی الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین را اعلام می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی به شبکه المیادین گفتند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در روزهای آتی مجموعه شهرک‌های «گوش عتصیون» و شهرک «معاله آدومیم» را به سرزمین اشغالی الحاق کند.

مجموعه شهرک‌های «گوش عتصیون» از شهرک‌های صهیونیس‌نشین الون شیگوت، کفار عتصیون، افرات، مجدال عوزا، ناوی دانیال، جبعوت، بت عین، روش تسودیم و بیتار عیلیت تشکیل شده است و به همراه شهرک «معاله آدومیم» در نزدیکی شهر «بیت لحم» در «دره اردن» در کرانه باختری واقع شده‌اند.

به گفته این منابع فلسطینی، تا کنون دهها کشور خارجی در تماس با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان، تلاش کرده‌اند به زعم خود تبعات اشغال کرانه باختری را کنترل کرده و مانع از انحلال تشکیلات خودگردان شوند.

این منابع آگاه همچنین گفتند که سخن امروز نتانیاهو مبنی بر همکاری با امارات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برای سرپوش گذاشتن به شکست مذاکرات «یوسی کوهن» رئیس موساد با پادشاه اردن در امان صورت گرفته است.

یک شبکه صهیونیستی به نقل از یک مقام بلندپایه این رژیم گزارش داد که رئیس موساد برای تحویل نامه‌ای محرمانه در سفری سری به اردن رفته است.

رژیم اسرائیل پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد اجرای طرح اشغال یک سوم کرانه باختری و تمامی دره اردن را از ابتدای ماه جولای آغاز کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار