امام جمعه موقت سنندج:

رزمایش شهدای کُرد مسلمان پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها داد

ماموستا محمدامین راستی با بیان اینکه رزمایش شهدای کُرد مسلمان پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها داد، گفت: اقتدار سپاه در تمام دنیا و استان کردستان ملموس و مشهود است.
کد خبر: ۴۰۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 26June 2020

رزمایش شهدای کُرد مسلمان پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها دادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ماموستا محمدامین راستی، عالم برجسته اهل‌ سنت در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از فرماندهان کشوری و استانی سپاه بابت برگزاری رزمایش شهدای کُرد مسلمان اظهار داشت: این رزمایش اقتدار در این شرایط کنونی دل همه مردم کشور و استان را شاد کرده و حقیقتاً پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها بود.

وی گفت: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام دنیا به‌ویژه در استان کردستان ملموس و مشهود بوده و مدافعان امنیت همواره نقش اساسی در تأمین و حفظ امنیت پایدار کشور و این دیار مرزی دارند.

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه نعمت امنیت و صحت و سلامتی مجهول و تا زمانی‌که از دست ندهیم، قدر آن را نمی‌دانیم؛ خطاب به مردم تصریح کرد: اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ چیزی وجود ندارد، همه امورات، علم، دانش، ترقی، توسعه و تمامی پیشرفت‌های صنعتی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی در گرو وجود امنیت است.

وی بیان کرد: امنیت پایدار در حیات زندگی انسان نقش اساسی داشته و امنیتی که باخون پاک شهدا به‌وجود آمده، باعث پیشرفت در تمام روستاهای دورافتاده و تأمین امکانات، رفاه و آسایش برای مردم شده که این نشان از امنیت پایدار است.

ماموستا راستی امنیت و آسایش کنونی کشور و استان کردستان را ناشی از اقتدار سپاه و برگزاری‌ رزمایش‌هایی همچون شهدای کُرد مسلمان دانست و یادآور شد: به فرموده امام راحل (ره) اگر سپاه پاسداران وجود نداشت قطعاً این امنیت را نیز نداشتیم.

وی با بیان اینکه امروزه اقتدار سپاه در تمام دنیا طنین‌انداز است، تاکید کرد: باید همه مسئولان و مردم قدر امنیت پایداری را که با تلاش و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به‌وجودآمده و در سایه امنیت زندگی کرده، بدانند.

امام جمعه موقت سنندج خاطر نشان کرد: استکبار جهانی امروزه از اقتدار و توانمندی سپاه هراس داشته و و از ترس و دلهره سردار قاسم سلیمانی؛ محبوب دل تمام ملت دنیا را ناجوانمردانه و بزدلانه به شهادت می‌رسانند اما غافل از آنکه سپاه پاسداران هزاران قاسم سلیمانی را پرورش داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها