تقدیر «ماموستا رستمی» از انهدام مقر تروریست‌ها توسط سپاه/ ترس به دل گروه‌های ضدانقلاب انداختید

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از فرماندهان کشوری و استانی سپاه بابت برگزاری رزمایش اقتدار و انهدام مقر تروریست‌ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۰۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 26June 2020

تقدیر «ماموستا رستمی» از انهدام مقر تروریست‌ها توسط سپاه / ترس به دل گروه‌های ضدانقلاب انداختیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گویی توسعه و آبادانی هر کشور و استانی را در گرو امنیت پایدار دانست و اظهار داشت: امنیت پایدار ایران اسلامی موجب کرامت، شرف ،عزت و سربلندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه ناامنی در هر کشوری ناموس و کرامت مردم را به خطر می‌اندازد، افزود: دو نعمت امنیت و سلامتی نعمت‌های ناشناخته‌ای هستند که انسان با از دست دادن آن‌ها، قدر و اهمیت این دو نعمت را متوجه می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه امنیت کنونی موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه مردم این دیار زیر چتر امنیت، آرامش و آسایش به راحتی زندگی کرده و به امورات روزمره خود می‌پردازند.

وی امنیت پایدار استان را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح، به‌ویژه سپاه پاسدارارن انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت معیشتی، امنیت زندگی و امنیت کشور جزء مسائل مهم کشوری است که همه متولیان امر در حال تلاش و فعالیت هستند.

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه بزرگترین نعمت نزد خداوند و دین اسلام، «امنیت پایدار» و بعد از آن «رزق و روزی حلال» است؛ تاکید کرد: باید همه با هم قدر امنیت کنونی را دانسته و تا آخرین قطره خونمان پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بمانیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن قدردانی و خداقوت به فرماندهان کشوری و استانی بابت برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان در استان کردستان اظهار کرد: این رزمایش بسیار به‌موقع برگزار و بیانگر امنیت پایدار در این سرزمین کشور است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه برگزاری رزمایش «اقتدار شهدای کُرد مسلمان» ترس به دل گروه‌های معاند و ضدانقلاب انداخت، به تروریست‌ها هشدار داد: در صورت کوچک‌ترین تحرک علیه امنیت مردم، با پاسخ‌های سخت و پشمان‌کننده سپاه قهرمان روبه‌رو خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه به‌صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت مردم تلاش و کوشش می‌کنند، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های انسان ایماندار محبت، دوستی وفاداری به وطن است که خوشبختانه در میان فرزندان این مرز و بوم به خوبی نمود داشته و باید برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن، همواره حافظ انقلاب اسلامی بمانیم.

امام جمعه سنندج با ذکر اینکه خدمت بزرگ سپاه پاسداران برای حفظ وطن و ایران اسلامی از زمان جنگ تاکنون بسیار تحسن‌برانگیز است، ادامه داد: نیروهای این نهاد انقلابی اجازه کوچکترین دست‌درازی به دشمن نداده و برای حفظ امنیت مردم جان فدا می‌کنند.

وی رزمایش سپاه را نشانه زحمات، توانایی و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقای امنیت و آسایش دانست و بیان کرد: باید ضمن خداقوت و دست‌مریزاد به سبزپوشان به‌خاطر انهدام مقرهای تروریست‌ها؛ حفاظت از سرزمین و آب و خاک را همانند عشق مادری به فرزندانش و عشق فرزند به مادرش، باقوت دنبال کنیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: باید با تمام توان سرزمین خود حفظ کرده و اجازه ندهیم دشمنان به مرزهایمان نفوذ کنند چراکه وجود ننگین آنان، موجب فساد و نابودی اقتصاد و امنیت کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار