کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:

فرهنگسازی اکران آنلاین نیاز به ریسک دارد/ «هفت‌ونیم» در نوبت عرضه

نوید محمودی ضمن اشاره به تلاش برای عرضه اینترنتی فیلم «هفت‌ونیم» تأکید کرد برای فرهنگسازی به خصوص در حوزه اکران آنلاین باید ریسک کرد.
کد خبر: ۴۰۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ - 26June 2020

فرهنگسازی اکران آنلاین نیاز به ریسک دارد/ «هفت‌ونیم» در نوبت عرضهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، نوید محمودی کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی اظهار داشت: هم‌اکنون دو فیلم سینمایی آماده نمایش داریم که شامل «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» می‌شود. البته در تلاش هستیم تا «هفت و نیم» را به صورت آنلاین نمایش دهیم و «مردن در آب مطهر» را برای اکران روی پرده سینما آماده کنیم.

وی بیان کرد: هرچند اکران آنلاین در حال حاضر یک ریسک است اما ترجیح می‌دهیم این فیلم به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گیرد، البته این را هم باید بگویم که برای اینکه یک فرهنگ در یک کشور بین مردم ایجاد شود، باید یک سری مسائل و مشکلات را پشت سر گذاشت و ریسک کرد.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: برای هیچ فیلمسازی جذاب نیست که فیلمش همزمان با اکران آنلاین به صورت غیرقانونی در شبکه‌های مختلف نمایش داده شود، برای اینکه این اتفاق رخ ندهد، باید مساله کپی رایت حل شود، تنها در این شرایط است که کسی جرئت نمی‌کند یک فیلم را بدون مجوز در شبکه خود نمایش دهد.

وی بیان کرد: ما در شرایط کنونی چاره‌ای جز اینکه فیلم خود را به مخاطب ارائه کنیم نداریم.

محمودی در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر مساله کپی رایت برطرف شود تا بتوانیم فیلم‌ها را بدون نگرانی به صورت آنلاین نمایش دهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها