نماینده ولی فقیه در بوشهر:

مصوبه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غیرمنطقی و تحمیلی است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: مصوبه و اقدام اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون دسترسی بازرسان به دو تأسیسات اتمی در ایران اقدامی غیرمنطقی، غیراصولی و تحمیلی از ناحیه سران ضد انسانی جهان غرب است.
کد خبر: ۴۰۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ - 26June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظلم و ستم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی آن جرثومه‌های فساد بین‌المللی و بی‌آبروهای پلیدخوی در جغرافیای جهان محکوم می‌شود.

وی گفت: مصوبه و اقدام اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون دسترسی بازرسان به دو تأسیسات اتمی در ایران اقدامی غیرمنطقی، غیراصولی و تحمیلی از ناحیه سران ضد انسانی جهان غرب است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائی خاطرنشان کرد: اقدامات مهم حجت‌الاسلام رئیسی در مقابله با فساد آن هم از درون قوه قضائیه اقدامی انقلابی و مهم است که از خدمات و از تلاش‌های کارکنان حوزه قضاوت و قضات پاکدست و ارجمند قدردانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر پیشگیری از وقوع جرم به اشکال مختلف تصریح کرد: کاهش اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی کارشناسانه قضائی پرونده‌ها و خاتمه آن باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی به وضعیت قرمز کرونایی شهرهای مختلف استان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: وضعیت قرمز بودن استان در زمینه بیماری ویروس کرونا و شیوع آن می‌طلبد که آزمایشگاه‌های تشخیص در چهار منطقه بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان تأسیس و راه‌اندازی شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر این نکته که رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید مورد توجه همگان قرار بگیرد گفت: تمامی مراکز تجمع مردمی و اداری و صنعتی به ویژه مراکز پر جمعیت، نظارت و مدیریت بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی شود و به همه مردم توصیه می‌شود از ماسک استفاده و بهداشت فردی را مراعات کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار