الحشدالشعبی هشت تن از خطرناک‌ترین تروریست‌‌ها را دستگیر کرد

عضو ارشد الحشدالشعبی خبر داد که نیروهای این سازمان هشت نفر از خطرناک‌ترین تروریست‌های استان «صلاح الدین» را دستگیر کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 26June 2020

الحشدالشعبی هشت تن از خطرناک‌ترین تروریست‌‌ها را دستگیر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «صادق الحسینی» از اعضای ارشد الحشدالشعبی از دستگیری هشت تن از خطرناک‌ترین تروریست‌های استان «صلاح الدین» در شمال عراق خبر داد.

صادق الحسینی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «المعلومه»، گفت که برخی گروه‌های رزمی الحشدالشعبی در یک عملیات ناگهانی با انتقال از استان «دیالی» به عمق «المطیبیجه» در مرزهای صلاح الدین موفق شدند با همکاری پلیس این استان هشت تن از تروریست‌هایی را دستگیر کنند که در فهرست دادگاه عراق جزو خطرناک‌ترین تروریست‌ها بودند.

الحسینی در ادامه توضیح داد که این عملیات به علت اینکه در مناطق بسیار صعب‌العبور انجام شد بسیار خطرناک بود به طوری که در برخی جاده‌ها بمب‌ کار گذاشته شده بود.

عضو ارشد الحشدالشعبی با اشاره به اینکه در این عملیات هیچ یک از اعضای الحشد آسیبی ندیده، در خصوص تروریست‌ها گفت که آنها افرادی بسیار خطرناک هستند و در زنجیره‌ای از جنایت‌ها دست داشتند.

منطقه المطیبیجه به علت فعالیت‌ زیاد عناصر سازمان تروریستی داعش، جزو خطرناک‌ترین مناطق منطقه حد فاصل میان استان‌های دیالی و صلاح الدین در عراق است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار