امام جمعه خرم آباد:

برقراری عدالت رسالت دستگاه قضا است

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: برقراری عدالت و مبارزه با فساد رسالت دستگاه قضا و خواسته مردم است.
کد خبر: ۴۰۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 26June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‎الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: برقراری عدالت خواسته مردم از دستگاه قضا و رسالت قوه قضاییه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر، افزود: در میان شهدای هفت تیر دو تن از شهدای لرستان نیز شهید حجت الاسلام «فخرالدین رحیمی» و شهید حجت الاسلام «محمد حسین صادقی» حضور داشتند که وجودشان سراسر از ایمان خالصانه بود.

وی در ادامه تسریع در رسیدگی امور مردم را از دیگر رسالت های مهم دستگاه قضا خواند و بیان کرد: مبارزه با فساد، تسریع در حل دعاوی مردم با نهاد دولتی و ریشه کن سازی فساد در درون قوه قضاییه یا برون دستگاه از دیگر رسالت های دستگاه قضا است. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس تقوا پایه گذاری شده است و ادامه راه این نظام بر اساس تقوا میسر است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسیر پیشرفت در گرو تقوا محقق می شود، تأکید داشت: این نظام و مناسباتش باید بر اساس قوانین و ارزش های دینی و اسلامی حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: برای پیمودن مسیر پیشرفت و تعالی باید راه امام راحل و اصول ایشان را مورد توجه قرار داد و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان با مدیریت و برنامه ریزی به فکر رفع مشکلات مردم باشند، گفت: جوانان لرستان باید از بیکاری و بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی کارخانه ها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی باید مشکل بیکاری جامعه و جوانان حل شود و با هنجارشکن ها برخورد شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها