امام جمعه بروجرد:

مردم خواهان مبارزه با فساد هستند

حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اینکه مبارزه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی دست متجاوزان را از بیت‌المال قطع می کند، گفت: مردم خواهان مبارزه با فساد هستند.
کد خبر: ۴۰۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ - 26June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در بروجرد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مفاسد قابل تقدیر بوده و انتظار می رود این عملکرد به خوبی تداوم یابد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مبارزه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی دست متجاوزان را از بیت المال قطع می کند، خاطرنشان کرد: مردم خواهان مبارزه با فساد هستند.

وی ریشه کن کردن فساد را لازمه توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف دانست و ادامه داد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی لازمه رونق اقتصادی و به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی امری ضروری برای رونق تولید داخلی و نقش آفرینی در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مشکل گرانی در جامعه، خاطرنشان کرد: مسئولان با مدیریت، نظارت و برنامه ریزی باید جلوی متخلفان را بگیرند و به فکر برطرف سازی فشارهای اقتصادی و معیشتی خانواده ها باشند. 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید کننده داخلی برای رفع مشکلات گرانی، تأکید کرد: بر بازار عرضه مرغ باید نظارت جدی شود تا شاهد گرانی بی رویه نباشیم.

وی با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش این ویروس مردم باید همکاری لازم را داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار