نماینده پارلمان عراق تاکید کرد؛

سرنوشت داعش در انتظار حمله‌کنندگان به حشد الشعبی

«حسن سالم» اعلام کرد که حمله‌کنندگان به نیرو‌های حشدالشعبی به سرنوشت داعش دچار خواهند شد.
کد خبر: ۴۰۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 27June 2020

هرکسی نیروهای حشدالشعبی را هدف قرار دهد به سرنوشت داعش دچار می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «حسن سالم» نماینده فراکسیون پارلمانی صادقون اعلام کرد: هرکسی که به حشدالشعبی حمله کند به سرنوشت تشکیلات تروریستی داعش دچار می‌شود.

وی  افزود: حشدالشعبی حافظ کشور است و هرکسی که به این نیرو‌ها حمله کند، خواه اشغالگران آمریکایی خواه عناصر وابسته به آن، به سرنوشت داعش دچار می‌شود.

روز گذشته نیز، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد که حشدالشعبی فرمانده پیروزی و نامی برای قدرت ملت و کشور به‌شمار می‌رود.

وی در ادامه نوشت: ما باید به این نیرو‌ها احترام گذاشته و جایگاه آن را حفظ کنیم؛ حمله به این نیرو‌ها و خدشه‌دار کردن جایگاه آن‌ها جایز نیست.

المالکی همچنین خاطرنشان کرد: نیرو‌های مبارزه با تروریسم نیز فرزندان ما هستند؛ ما به جهاد آن‌ها و فداکاری‌های آن‌ها افتخار می‌کنیم؛ خدشه دار کردن جایگاه آن‌ها و دیگر نیرو‌های ملی عراق نیز جایز نیست.

حمله نیرو‌های امنیتی به مقر گردان‌های حزب‌الله عراق و بازداشت تعدادی از این نیرو‌ها موجی از واکنش‌های منفی را به‌دنبال داشته است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار