جلسه کارگروه روحانیون دفاع مقدس گلستان برگزار شد

جلسه کارگروه امور روحانیون استان گلستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و جمعی از روحانیون رزمنده دفاع مقدس استان در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 27June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کارگروه امور روحانیون استان گلستان با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، مسئولان نهادهای حوزوی استان و جمعی از روحانیون رزمنده دفاع مقدس گلستان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

جلسه کارگروه روحانیون دفاع مقدس گلستان برگزار شد

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی ضمن برشمردن نقش تاثیرگذار روحانیت در دفاع مقدس ابراز داشت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، تدوین نقش روحانیت استان گلستان در دفاع مقدس ضرورت بیشتری دارد، لذا همه نهادهای حوزوی برای انجام این مهم اهتمام ورزند.

 در ادامه حجت‌الاسلام «‌منصوری» امام جمعه شهرستان بندرترکمن و رئیس این کارگروه، بر ضرورت دیدار با خانواده معظم شهدای روحانی استان و روحانیون ایثارگر تاکید کرد و از همه نهادهای حوزوی خواست تا در اجرای برنامه‌های کارگروه نهایت همکاری را داشته باشند.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول واحد روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته در زمینه گردآوری خاطرات، اسناد و مدارک روحانیون ایثارگر، تدوین کتب و خاطرات شهدا و ایثارگران روحانی و همچنین یادواره شهدا و گردهمایی روحانیون را ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار