بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی؛

هفته حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای عیان کردن ماهیت واقعی آمریکاست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 27June 2020

هفته حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای عیان کردن ماهیت واقعی آمریکا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر سال 1360 بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حقوق بشر واژه‌ای است که سال‌ها دستمایه کشورهای استکباری و جنایتکار دنیا برای اعمال فشار به کشورهای مظلوم قرار گرفته است.

بهانه‌ای برای ورود و مشارکت در امور کشورها و یا اعمال تحریم‌های سنگین به بهانه نقض حقوق بشر در کشورهایی که مقصد شیطنت های شیطان بزرگ‌اند.

چند صباحی است اما به برکت تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، شاهد انتشار عنوان «حقوق بشر آمریکایی» در رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا هستیم. واژه‌ای پر معنا و البته پدافندی نسبت به پدافند غیر واقعی و دستمایه‌ای که بدترین حقوق‌های بشری در آن پایمال می شد.

این روزها مطالبه و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دامن آمریکا و ایادی‌اش را گرفته است و دیگر کسی حرف از حقوق بشر نمی‌زند، نه آنان که در آن سوی مرزها داعیه حقوق بشر داشته و دارند و این‌ها که در داخل با شعارهای رنگین ولی ضد بشری کشورهای مدعی را همراهی می‌کردند.

ایران اسلامی اما به واسطه ده‌ها و شاید صدها سند از بابت جنایت حقوق بشری همچون ترور شهید بهشتی یکی از محدود کشورهایی است که صدمه حقوق بشر از نوع آمریکایی را خورده است و هفته حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای تحلیل گران و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است که ماهیت پلید و ضد بشری آمریکا را برای مردم دنیا عیان کنند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور به ویژه شهدای هفتم تیر سال 1360 و عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه، جنبش مبارزه ضد نژادپرستی و بی‌عدالتی در ایالات متحده را اثبات رسوایی آمریکا می‌داند و خواهان برخورد مراجع نظارتی و قضایی سازمان‌های بین‌المللی با رفتار ضد بشری پلیس و دولت آمریکا با مطالبه‌گران عدالت در این کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار