برگزاری آیین گلباران مزار شهدای هفتم تیر در قم

آیین غبارروبی و گلباران مزار مطهر تعدادی از شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ امروز در گلزار شهدای شیخان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 27June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر و غبارروبی و گلباران مزار مطهر تعدادی از شهدای این حادثه تروریستی امروز با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان سپاه، بسیج و مسئولان دستگاه‌های استان در گلزار شهدای شیخان قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم طی سخنانی اظهار داشت: شهدای حادثه هفتم تیر دهه ۶۰ مظلوم بودند و در دهه ۹۰ غریب هستند و باید مراقب تحرکات دشمنان و شایعه سازی آنان در فضای مجازی باشیم.

مراسم فوق با رزمنوازی گروه موزیک سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و مرثیه‌سرایی سیداحمد شمس همراه بود و در پایان قبور مطهر تعدادی از شهدای حادثه هفتم تیر با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی و گلباران شد.

روز پنجشنبه پنجم تیر نیز به مناسبت هفته قوه قضاییه مشابه چنین مراسمی از سوی مسئولان دستگاه‌های قضایی استان قم برگزار شده بود.

برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدای هفتم تیر در قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار