سی و نهمین مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر برگزار شد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب، امروز (شنبه) در موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 27June 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سی و نهمین سالگرد فاجعه هفتم تیر، بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب، امروز (شنبه) با حضور «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «اسدالله بادامچیان» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.

خانواده شهدای والامقام فاجعه هفتم تیر از میهمانان ویژه این مراسم بودند؛ در این راستا، مجری مراسم، نام هر یک از این شهدای والامقام را اعلام و حاضرین نیز با ذکر کلمه طیبه «الله» یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند؛ همچنین صندلی‌های سالن همایش مجتمع شهدای هفتم تیر، یکی در میان مزین به تصاویر این شهدای والامقام بود.

خواهر شهید «محمد خوشزبان»، شهید نوجوان فاجعه هفتم تیر در این مراسم، با بیان اینکه برادر شهیدم به‌عنوان «علی‌اصغر شهدای هفتم تیر» لقب گرفته است، اظهار داشت: وی شاگرد خصوصی درس فلسفه شهید بهشتی (ره) بود.

وی با بیان اینکه شیعیان معتقدترین گروه به ظهور منجی هستند، افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون منتظران حضرت صاحب‌الزمان (عج) به‌وقوع پیوست؛ اما عده‌ای خوارج کاری کردند که امثال بهشتی‌ها در راه هدایت آن‌ها به شهادت برسند و در واقع شهید بهشتی اولین شهید دفاع از ولایت در انقلاب اسلامی بود.

خاطرنشان می‌شود؛ سعید اوحدی و اسدالله بادامچیان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار