برگزاری مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در اردبیل

مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و جنایت علیه ملت ایران و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و به ویژه شهید دکتر بهشتی در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 27June 2020

برگزاری مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و جنایت علیه ملت ایران و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و به ویژه شهید دکتر بهشتی و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران، شهدا را مایه قداست و سند افتخار ملی ایران اسلامی دانست و گفت: جان گرفتن نهال نو پای انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی چون بهشتی است که در اوج مظلومیت قربانی تروریسم شد.

فیاضی افزود: در فاصله چند روز در تیرماه می توان لیستی از جنایات آمریکا علیه ملت بزرگ ایران را مشاهده کرد که این فهرست خط بطلانی است بر ادعای مدافع حقوق بشر بودن آمریکای جنایتکار.

فیاضی گفت: برپایی مجالس یادواره شهدا از سنت‌های الهی است که در قرآن کریم بارها توصیه شده و این یاد شهیدان و وجود مبارک آنان است که به جامعه حیات می بخشد.

این مسئول با بیان اینکه شهدا به دنبال استقرار عدل و عدالت در جامعه بودند افزود: جوانان و مردم بی گناه این مرز و بوم فقط به جرم استقلال خواهی به خون خود غلطیدند و پرچم دار مبارزه با تروریسم در منطقه شهید حاج قاسم سلیمانی را با تروریسم دولتی شهید کردند و اکنون که ما بزرگترین کشور قربانی تروریسم آمریکایی و غربی هستیم در اقدامی غیرقابل قبول و مضحک به جرم عدم رعایت حقوق بشر مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار