جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد؛

دفاع چندلایه از آسمان کشور با بهره‌گیری از رادار‌های بومی

امیر سرتیپ الهامی گفت: استقرار رادار‌های بومی باعث شده است پدافند هوایی به دقت و در لایه‌های مختلف و متنوع از آسمان کشور حراست کند.
کد خبر: ۴۰۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ - 27June 2020

استقرار رادار‌های بومی، موجب دفاع چند لایه پدافندی از آسمان کشور شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب، از ایستگاه رادار شهید نادری بیله‌سوار اردبیل بازدید کرد.

وی در این بازدید، در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهید نادری گفت: امروز به یاری خداوند ما در حوزه راداری به خودکفایی دست یافته‌ایم و با توجه به نیاز پدافند هوایی طراحی و تولید انواع رادار‌ها انجام شده و در نقاط مختلف کشور استقرار می‌یابد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: استقرار رادار‌های بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش‌دیده در کشور، باعث شده است هیچ وابستگی در این حوزه وجود نداشته باشد و پدافند هوایی بتواند به دقت و در لایه‌های مختلف و متنوع پدافندی از آسمان کشور حراست کند.

امیر الهامی در این بازدید، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این ایستگاه رادار را مورد ارزیابی و روند اقدامات و فعالیت‌های عمرانی منطقه پدافند هوایی شمال غرب را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار